poniedziałek, 12 marca 2012

Yves Rocher, Peeling morelowy do twarzy

Peelingi to jedno z moich kosmetycznych skrzywień - w mojej kosmetyczce nigdy nie może zabraknąć peelingu (a często nawet kilku). Peeling morelowy z Yves Rocher kupuję niezmiennie od około 6 lat. Przez ten okres zużyłam niewiarygodną jego ilość :) O ile często mam kilka różnych peelingów jednocześnie, to ten musi być zawsze jako najbardziej zaufany.


Yves Rocher, Gommage Gourmand


Skład:

Aqua, Hamamelis Virginiana Water, Stearic Acid, Prunus Armeniaca Seed Powder, Glycerin, Propylene Glycol, Potassium Hydroxide, Xanthan Gum, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetearyl Alcohol, Cocamidopropyl Betane, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Cocoyl isethonate, Zea Mays Starch, Parfum, Methylparaben, Allantolin, Tocopherol, Ethylparaben, Propylparaben, Tetrasodium Edta, CI 14700, CI 19140, CI77891.


Peeling morelowy powinno nakładać się 1-2 razy w tygodniu i masować nim twarz przez 3 minuty.

Ma on żółty kolor z perłowym połyskiem. Drobinek pestki moreli nie jest mało, ale też nie za dużo, moim zdaniem ilość w sam raz. Peelig pachnie cudownie, delikatnie, nie za mocno. Jest bardzo wydajny, ilość, którą mam na ręce spokojnie wystarczyła do peelingu całej twarzy. Peeling ma świetną konsystencję (nie przepadam za żelowymi peelingami, wolę kremowe), bardzo łatwo się rozprowadza i masuje twarz.

Opinia:
Mam płytko unaczynioną skórę, która na wszelkie zbyt agresywne i mechaniczne działania reaguje zaczerwienieniami, na policzkach mam trochę naczynek. Trochę się to niestety kłóci z moim upodobaniem do mocnych peelingów z dużą ilością dużych drobinek ;) Z tego powodu policzki traktuję łagodniej, skupiając się na strefie T, która bardzo lubi być tworzyć niespodzianki czy się zapychać. Peeling morelowy bardzo ładnie oczyszcza moją cerę, drobinki peelingują, ale nie są zbyt agresywne. Efektem jest odświeżona, oczyszczona i rozjaśniona cera. Mam wrażenie, że peeling również ją nawilża. 

Peeling morelowy możecie kupić w sklepach Yves Rocher lub na ich stronie - klik! :) Polecam polować na promocje, bo często są na niego zniżki- cena regularna to ok 21-24zł. Aktualnie możecie kupić go na stronie Yves Rocher ze zniżką 32% czyli za 14,90 :)

3 komentarze:

  1. mam jeszcze trochę peelingu morelowego St.Ives (bardzo dobry ale już wycofany ze sprzedaży), ma podobny kolor i konsystencję do tego Twojego z YR.

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie kończy mi się peeling i zastanawiam się nad kupnem tego ;) po przeczytaniu Twojej recenzji chyba się jednak skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tęż, gdy tylko skończy mi się morelowy z Soraya :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Jeśli macie jakieś pytania - odpowiemy na nie pod danym postem.