piątek, 23 marca 2012

Yves Rocher, 3 Thes Detoxifiants (tonik usuwający oznaki zmęczenia)

Znowu Yves Rocher - ale co poradzę, że lubię tą firmę? ;) O tym toniku usłyszałam od koleżanki, która zachwycała się jego właściwościami, a kilka dni później okazało się, że akurat moja mama go kupiła.
Yves Rocher, 3 Thes Detoxifiants, Lotion Tonique Perfectrice (Tonik usuwający oznaki zmęczenia)

Skład: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Anthemis Nobilis Flower Water, Mangiferin, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Water, Oleth-20, Oleth-10, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Methylparaben, Allantoin, Propylparaben, Xanthan Gum, Parfum/Fragrance, Camellia Sinensis Leaf Extract, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Maltodextrin.

Tonik ma konsystencję żelu, ale to chyba cecha charakterystyczna toników tej firmy, bo kilka poprzednich, które miałam też było żelowych. Ma bardzo odświeżający, lekko słodkawy zapach - mi bardzo się on podoba, bo uwielbiam pachnące kosmetyki. 

Początkowo używałam go co jakiś czas kiedy akurat byłam niewyspana i zapuchnięta lub miałam dzień paszteta, a musiałam jakoś wyglądać. Ale po kilku razach przerzuciłam się na stosowanie regularne - używam go już ok. 2 miesięcy.
Jestem zachwycona :) Skóra po jego użyciu jest jaśniejsza, nawilżona, wypoczęta i znikają drobne zaczerwienienia.  Dodatkową zaletą jest zapach - budzi :) Używam go głównie rano. Spotkałam się z opiniami, że tonik ten zapycha - nie zauważyłam u siebie czegoś takiego, a używam go regularnie. 

Tonik do zadań specjalnych kosztuje 28zł, ale też bywa na promocjach i można go upolować taniej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Jeśli macie jakieś pytania - odpowiemy na nie pod danym postem.