poniedziałek, 26 marca 2012

Babydream Shampo

Wiem, że każda z Was doskonale zna szampon Babydream, a w internecie na blogach jest pełno recenzji :) Jestem włosomaniaczką i na wszystkie możliwe sposoby staram się dbać moje włosy, więc zaczęłam przygodę z olejowaniem :) Niestety szampon, który dotychczas używałam nie radził sobie ze zmyciem olejku kokosowego.
Nazwa: Babydream Shampoo 250 ml
Cena: 4.99 zł (aktualnie promocja w rossmanie 2.99)
Skład Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.

Opinia: Jak najbardziej na tak! Z olejkiem kokosowym radzi sobie niesamowicie! Nie ma w składzie SLS, bez silikonów :) Nie obciąża włosów, dobrze je oczyszcza i sprawia, że są miękkie i delikatne. Tylko zapach mnie trochę odstrasza! Konsystencja szamponu dosyć lejąca więc trzeba sobie porządną dawkę zaaplikować na włosy. Urzekł mnie i moje współlokatorki :) Polecam.

2 komentarze:

  1. Ten szampon jest cudowny! Tylko ja kupuję żel uniwersalny - praktycznie taki sam skład, a mam od razu dużą butlę z pompką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie ma różnicy i również jest taki wspaniały to następnym razem zaszaleje i kupię dużą butelkę, dzięki za info :)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Jeśli macie jakieś pytania - odpowiemy na nie pod danym postem.