czwartek, 8 marca 2012

Uriage Xemose żel-krem

Po próbach i błędach, wiem, że najważniejsza jest pielęgnacja twarzy od podstaw. Na początek zmycie makijażu, później dobre oczyszczenie twarzy, tonizowanie i na koniec wklepanie ulubionego kremu. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić niezwykłe cudo! ;) Mowa o żelu do codziennego mycia twarzy, mianowicie Uriage Xemose żel-krem. Szukałam dobrego kosmetyku, który poradzi sobie z dobrym oczyszczeniem twarzy i pomoże utrzymać ją nawilżoną, bez uczucia ściągnięcia. Oczywiście żel można stosować również do całego ciała przy problemach skórnych. Przeznaczony jest do skóry suchej, bardzo suchej i atopowej- intensywnie nawilża, łagodzi podrażnienia i stany zapalne! :)
Nazwa: Uriage Xemose żel-krem 200ml
Cena: około 35 zł
Skład: Woda Termalna Uriage, Cerasterol–2F® (ceramidy z kwasami omega-3, omega-6 + fitosterole), skwalany roślinne, bez zapachu, bez parabenów, bez mydła, pH fizjologiczne. 

Opinia: Cenie sobie bardzo kosmetyki z wodą termalną, zauważyłam, że dobrze wpływają na moją cerę. Utrzymują ją w pewnym porządku, ten żel spełnił wszystkie moje oczekiwania: : nie zapycha, oczyszcza pory, łagodzi podrażnienia a przy tym nawilża cerę przy codziennym myciu :) Niewątpliwie ogromną zaletą żelu jest dobre pienienie się, tworzy ''śmietankę'' w moich rękach, którą bardzo przyjemnie jest myć twarz. Pokochałam go od pierwszego użycia! Jest również bardzo wydajny, używam go od 2 miesięcy i nie widzę wielkiego ubytku w ilości żelu. Pozostawia skórę miękką w dotyku (muszę powstrzymywać się, by cały czas nie dotykać swoich policzków). Bardzo, bardzo polubiłam ten produkt i w najbliższym czasie nie mam zamiaru go zmieniać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Jeśli macie jakieś pytania - odpowiemy na nie pod danym postem.