sobota, 10 marca 2012

Avene: Cleanance Lotion- Toner, TriAcneal

Uwielbiam! Mogłabym krzyczeć cały czas. Krem i tonik to najlepsze co mogło spotkać moją twarz. Za pewnie każda z Was słyszała o firmie Avene :) o jej skutecznym działaniu i niesamowicie dobrych kosmetykach. Pokochałam serie do skóry trądzikowej od pierwszej aplikacji na twarz. Po prostu działa cuda!


Nazwa: Avene Cleanance Lotion- Toner, 200 ml
Cena: regularna: 48 zł, w promocji w SP: 34 zł
Skład: Woda Termalna Avene, Laurynian Glicerolu, Glukonian cynku, Alkohol, Matujące składniki w postaci pudru (krzemionki i krzemiany)

Wskazania: 
Ze strony Avene:
Tonik Cleanance w prosty sposób oczyszcza i matuje skórę z problemami lub trądzikową. Czyści, usuwając zanieczyszczenia i złuszczające się komórki. Matuje, absorbując nadmiar wydzieliny łojowej i zmniejszając jej ilość. Przy regularnym stosowaniu tonik ściąga pory. Tonik łagodnie dezynfekuje i matuje skórę, pochłaniając nadmiar wydzieliny łojowej. Produkt hipoalergiczny. Nie powoduje powstawania zaskórników

Tonik jest dwufazowy, przed aplikowaniem na wacik, trzeba go delikatnie wstrząsnąć by płyn przezroczysty wymieszał się z pudrowym.Gdyby nie alkohol rzekłabym, że ten tonik jest najlepszy we wszechświecie. Jednak jak zawsze to bywa nie ma rzeczy idealnych, aczkolwiek ilość zalet jakie posiada tonik, wypierają fakt, że znajduje się tam również alkohol. Używam go rano i wieczorem. Niewielka kropla toniku na wacik łagodzi moją twarz i wszelakie na niej podrażnienia, ściąga nadmiar sebum i dodatkowo niweluje jego powstawanie- składnik aktywny laurynian glicerolu. Po po użyciu nie mam uczucia ściągniętej skóry wręcz mam wrażenie, że jest delikatnie nawilżona i zarazem oczyszczona, bez zbędnego filmu. Wysusza wypryski i tylko wypryski- czy to nie jest cud? Jeżeli chodzi o wydajność to jeszcze nie potrafię ocenić w jakim tempie się zużywa, gdyż mam go od tygodnia, zobaczę na jak długo wystarczy mi opakowanie 200 ml- praktyczny jest bardzo dozownik, przez który niewielka ilość płynu wylatuje. Zapach toniku jest bardzo delikatny, praktycznie w ogóle nie wyczuwalny.

Nazwa: Avene TriAcneal, Krem na niedoskonałości skóry i zmiany trądzikowe
Cena: regularna: 56 zł, promocyjna w SP: 43 zł
Skład: Efectiose (0,1%): zmniejsza objawy zapalne, Retinaldehyd (0,1%): redukuje ilość zaskórników, Kwas glikolowy (6%): działa złuszczająco, Woda termalna Avene- działa kojąco i łagodząco

Wskazania i Korzyści:
Potrójne uderzenie w trądzik. Tercet składników aktywnych skutecznie zwalczających zarówno objawy jak i przyczyny trądziku. TriAcnéal przeznaczony jest dla skóry tłustej z niedoskonałościami, sprzyja eliminacji grudek, krostek i zaskórników oraz zmniejsza ryzyko powstawania blizn potrądzikowych. Nawilża i działa złuszczająco na naskórek. Sprawia, że skóra staje się miękka i wygładzona już od pierwszego zastosowania. Udoskonalona forma galenowa TriAcnéal (lekka, nietłusta konsystencja) jest przyjemna w aplikacji i dobrze się wchłania. Produkt hipoalergiczny i nie powodujący powstawania zaskórników.

Stosuję go tylko na noc- bo tak trzeba. Uspokaja moją cerę i trzyma ją w ryzach. Zaskórniki pojawiają się rzadko a istniejące są w szybkim tempie leczone. Na początku kuracji skóra się oczyszcza i wszystkie zanieczyszczenia wychodzą na wierzch, trochę mnie to wystraszyło kiedy mój stan twarzy się pogorszył, ale zacisnęłam zęby i walczyłam dalej. Delikatnie wysusza, dlatego KONIECZNIE trzeba pamiętać o lekkim kremie nawilżającym (np. Cethaphil) który dodatkowo nie będzie zapychać. Cudowne jest działanie kwasów, gdyż rozjaśniają blizny i przebarwienia. Jedynie zapach jest nieprzyjemny, nawet nie wiem do czego mogłabym go porównać. Konsystencja bardzo lekka, nietłusta. Wystarczy wycisnąć na palec niewielka ilość kremu, gdyż jest bardzo wydajny, i zaaplikować na całą twarz. Używam go od 2 miesięcy a zużyłam dopiero połowę. W okresie letnim warto nie zapominać o kremie z filtrem.
 Trzeba pamiętać, że jedyną skuteczną metodą w walce z niedoskonałościami jest nie tylko skuteczny krem, ale również systematyczność! To własnie systematyczność i cierpliwość potrafią zdziałać cuda.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Jeśli macie jakieś pytania - odpowiemy na nie pod danym postem.