poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Moje włosy - aktualne zdjęcie :) - Agnieszka

Udało mi się dzisiaj zrobić zdjęcie moich włosów i muszę przyznać, że podoba mi się to co zobaczyłam. Mam w planach podcięcie końcówek (bo od ostatniego minęły już ponad 4 miesiące) o ok. 2cm.
Aktualnie moje włosy mają ok. 48cm (mierząc od czubka głowy). Na zdjęciu wyglądają na trochę krótsze niż są w praktyce, bo są pofalowane - przez większość dnia miałam je zwinięte w ślimaczka przypiętego  pałeczką.
Gotowi? 
To najpierw przed (wrzesień 2011)

A teraz aktualne włosy (kwiecień 2012) po 2 miesiącach włosomaniactwa :)
Na czubku widać mój naturalny kolor, nie wiedziałam, że go aż tak widać, chyba niedługo pogalopuję po jakąś farbę ;) Mam nadzieję, że nie tylko ja widzę różnicę w stanie włosów :)
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Niesamowita roznica :)

    Bogu dzieki, tfu tfu tfu, ja nie mam problemow z jakoscia wlosow i dbaniem o nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Jeśli macie jakieś pytania - odpowiemy na nie pod danym postem.