wtorek, 10 kwietnia 2012

Koralowy inaczej

Nie sądziłam, że sfotografowanie paznokci, może okazać się takie trudne! Chciałam Wam się pochwalić moimi najpiękniejszymi pałkami! :) Są tak króciutkie, że nie mogę się na nie napatrzeć :D. Niewątpliwie moim guru paznokciowym jest Aga a przegladanie zdjęć na jej BLOGU zawsze powoduje uśmiech na mojej twarzy (paznokcie w wykonaniu Agi są małymi dziełami sztuki :).
Całe święta nie miałam pomalowanych paznokci, stwierdziłam, że to zdecydowanie złe podejście. Dzisiaj wygrzebałam wszystkie lakiery z myślą stworzenia listy brakujących kolorów.
Potrzebuję: nowej mięty, żółtego, pomarańczowego i ciemnego zielonego. :)








Moja kolekcja jest dosyć uboga, ale z czystym sumieniem mogę napisać, że każdy lakier jest przeze mnie używany :) Najwięcej mam czerwonych a rzadko można spotkać mnie z czerwonymi paznokciami.
 Jakie są wasze ulubione lakiery, które nie przekraczają  wydatku 10 zł?

3 komentarze:

  1. kolelekcja wcale nie taka uboga. :) oba miętuski mi się podobają, i ten liliowy. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, przepiękny kolorek!! :)
    U mnie też jest tak, że mam dużo czerwieni a najczęściej chodze w nudziakach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Jeśli macie jakieś pytania - odpowiemy na nie pod danym postem.