sobota, 7 kwietnia 2012

L'Oreal Dermo-Expertise, Demaq' Expert (żel-krem musujący)

Demakijaż! Jedna z obsesji (licznych ;)) kosmetycznych.
Dzisiaj twór L'oreala, który okazał się bardzo fajny :)

L'Oreal Dermo-Expertise, Demaq' Expert (żel-krem musujący)



Skład: Ethylhexyl Palmitate, Ethylhexyl Stearate, Water, Decyl Glucoside, Beheneth-10, Coco-Betaine, Silica, TEA Lauryl Sulfate, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polyquaternium-47, Polysorbate-80, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Methylparaben, Ethylparaben, CI 61565/Green 6, Fragrance, Benzyl Salicylate, Benzyl Benzoate, Hydroxycitronellal, Citronellol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool 

Mamy tubkę. Ja za taką formą nie przepadam, bo trochę nieuwagi i coś może z niego powyciekać, zdecydowanie wolę coś otwieranego od góry. W środku mamy lekko zielony żel. Według opisu z opakowania - żel ma nam musować na twarzy. Nie zauważyłam, ani musowania ani magicznej zmiany w mus (o co w ogóle chodzi?), ale też nie wiem po co ma się zmieniać ;)

Pachnie miło, zapach nie jest natrętny, praktycznie nie zwracam na niego uwagi. Ładnie się rozprowadza.


A teraz to najfajniesze - od razu zmył mój makijaż. Naprawdę błyskawicznie pokonał podkład, puder, róż, kilka kg cieni, eyeliner i tusz. Po makijażu nie było śladu i nie musiałam już używać niczego dodatkowo.


Cena to ok. 25zł, żel jest wydajny, więc myślę, że stosunek cena-ilość-wydajność jest jak najbardziej dobry :)

1 komentarz:

  1. o siquens odpisałam pod pytaniem gdzie je zadałaś. :)

    nie znam tego produktu do demakijażu. ja używam micela z Be Beauty (wytwór Tołpy) lub Cetaphilu a ostatnio sięgnęłam po olejek myjący z BU. Jeśli chodzi o micele zawsze mam Biodermę i od jakiegoś czasu oczy zmywam fioletowym Bourjois. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Jeśli macie jakieś pytania - odpowiemy na nie pod danym postem.