niedziela, 3 czerwca 2012

BB kremowy cud :)

Na prawdę wstyd! Tak dawno mnie tu nie było... I nawet moje tłumaczenia, że sesja, że licencjat, że pełno spraw na głowie nie są w stanie mnie obronić w jakikolwiek sposób! Ale obiecuje poprawie się :) 
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić BB cream. O cudach-kremach powinnam napisać jedno: pokochałam je miłością odwzajemnioną a zalążek zachwytu wszczepiła we mnie Agnieszka, której bardzo, bardzo bardzo dziękuje! :)) Znawczynią broń Boże nie jestem, ale poczytałam co nie co i osobom, które chcą zamienić podkład na BB krem coś nieco pomogę. 

Czym jest BB cream? źródło: snobka.pl
Skrót BB pochodzi od  określenia Blemish Balm, Blemish Base lub Beblesh Balm. Początkowo stosowany był w dermatologii i medycynie estetycznej po zabiegach laserowych w celu kojenia wrażliwej skóry przy jednoczesnym lekkim kryciu zaczerwienień i drobnych zmian
Prekursorem w produkcji BB kremów były niemieckie firmy, później z biegiem czasu i wzrastającą popularnością wkroczyły na azjatycki rynek i poruszyły serca tutejszych kobiet. 
BB krem jest kosmetykiem wielofunkcyjnym, może pielęgnować, regenerować po przez zawierające w sobie witaminy i liczne składniki aktywne, kryć i korygować nierówności skóry, chronić przed promieniami UV dzięki wysokiemu filtrowi UV. Krem może być stosowany codziennie zamiast podkładu lub jako baza pod makijaż. Niektóre BB kremy są mocno kryjące inne mniej, ja akurat trafiłam na takie, które kryją naprawdę dobrze. Mają w sobie sporą ilość silikonów dlatego należy dokładnie zmyć go z twarzy, najlepiej zastosować wieloetapowe oczyszczanie. (mleczko-żel do mycia twarzy- żel do mycia twarzy razy dwa- tonik/płyn micelarny/hydrolat) Ceny wahają się od 30 zł do kilkuset. 

Tyle słowem wstępu. Ja chciałabym pokazać Wam małe cudeńko, które zachwyciło mnie już podczas pierwszej aplikacji.

SKINFOOD Good Afternoon Peach Green Tea BB SPF 20
Dostaniemy go w dwóch odcieniach: 1#Leight Beige 2#Natural Beige

Oczywiście wybrałam numer dwa i okazał się idealny.
 Posiada funkcje matującą i kontrolującą wydzielanie sebum i muszę się z tym zgodzić w 100 procentach. Wyciąg z brzoskwiń sprawia, że cera jest świeża i odżywiona, podczas gdy zielona herbata działa matująco. Dzięki zawartości herbaty skóra jest promienna i żywa przez cały dzień.  Pachnie cudownie, nakładanie go na twarz to sama przyjemność i przede wszystkim dobrze się go zmywa.  Nie zapycha, kryje zaczerwienia a większe niespodzianki traktuje delikatnym korektorem. Podoba mi się efekt zwężonych porów.  Cena około 30 zł/30gram.



11 komentarzy:

  1. Przestane wchodzic do Was na blog, bo po ostatniej recenzji Holiki zamowilam ja (i dalej czekam). teraz marzy mi sie SkinFood ;(
    buuu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to czekanie! ale skin food jest najlepszy ever :)

      Usuń
  2. miałam z bb creamów elemonga i nie byłam zadowolona. jakoś zraziłam się tym kosmetykiem do tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten BB crem polecam bardzo, jest tani i ładnie wyrównuje koloryt cery. Gdybyś tylko miała ochotę napisz do mnie wyślę Ci próbkę (ostatnio lubię się dzielić dobrymi kosmetykami :D)

      Usuń
  3. dziewczyny mam pytanie, gdzie zamawiacie ten krem? Poniewaz chciałabym go zamowic ale nie ma sprawdzonego sprzedawcy. Dzięki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dwa swoje kremy zamawiałam u jednego sprzedawcy. Polecam go bardzo, gdyż przesyłkę dostałam po 2 tygodniach (jak na paczkę z Korei to jest całkiem przyzwoicie). DOdatkowo wysyłka jest za darmo :)Zamawiam na e-bayu tutaj jest link: http://www.ebay.pl/itm/SKINFOOD-Good-Afternoon-BB-Cream-Peach-Green-Tea-2-SKIN-FOOD-RUBYRUBYSHOP-/320903545951?pt=US_Makeup_Face&hash=item4ab757845f sprzedawca: rubyruby76 :) Pozdrawiam Paulina

      Usuń
  4. Mam ochotę go zamówić, ale nie mogę się zdecydować na kolor. Przetestowałam narazie 2 BB kremy i w jednym wyglądałam jak zombie, a drugi jest tylko lekko za jasny. Wydaje mi się, że mam dość jasną karnację w porównaniu do innych Europejek :) ale te kremy są robione pod Azjatki, które chyba lubią bardzo jasne odcienie. Może mogłabyś porównać do naszych europejskich kosmetyków ten odcień #2? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko, gdzie mogę kupic próbki tego BB?Przeszukałam już chyba cały internet i nic.

    OdpowiedzUsuń
  6. This is normal and what you don't drink now, the potential of escalating into depression and periodic introversion. Use padded or silicone inserts inside your bra under your breast. It is reported by patients to help with hot flashes, but a well-managed family male enhancement medication is a well-scheduled family. It also reduces the chances of conception, it can have similar effects.

    Look at my webpage ... majicpatch4men

    OdpowiedzUsuń
  7. Have neonatal nurse practitioner graduate programs your son talk to Guidance/Career Services at his school - they should
    have been much higher with normal increments alone and
    without NRHM. But I didn't want them to be creative in their leadership and educator role.

    Feel free to visit my blog post - http://neonatalnursepractitionerschools.us

    OdpowiedzUsuń
  8. You'll want to read more increase sexual drive on the product. Wheat germ oil is particularly high in a long chain saturated primary alcohol called octacosanol. Many moms increase sexual drive do a good job and better still, put them in a circular motion. But, there are other, more serious reported side effects, according to an increase of blood flow to the penis, where the men of thousands to gain larger and larger penius.

    Stop by my site; Boost Your Sex Drive

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Jeśli macie jakieś pytania - odpowiemy na nie pod danym postem.